Amanda (I Kenya):

Hej Sverige!

Har kommer min lista pa allt atbart som jag vill ata just nuuuu..

Toffefe (eller hur det nu stavas)
Bacon, makaroner och hamburgerdressing
Falukorv och stuvade makaroner
Mammas soppa med gronsaker, potatis och falukorv
Lagaholmsskolans gulaschsoppa (ja, den var faktiskt jattegod)
Varmrokt lax med romsas
Chicken Mc Nuggets med currysas
Mormors hemgjorda biffar
Biggans pannkakor
Mormors kottfarssas
Kexchoklad
ben n' Jerrys glass
Glass med chokladkross
Gardschips med dip
Plopp
Biggans kladdkaksmuffins
Revbensspjall (Ica Kvantums i Markaryd - mycket viktigt)
Fiskpinnar
Fransk hotdog
Akta jordgubbssaft
Flaskpannkaka
Hawaii (Hyltes Pizzeria) - vesuvio med mild sas (roffes och min favorit)
Monikas snickerskaka
Bakpotatis med rakrora
Kyckling/currybaguetterna fran skolan
Oboy
Chiapatabrod med baconost
Kajsas mammas bondkakor
Frostisflingor
Vitloksbrod
Andreas latsaspappas tacotallrik
Rostade mackor med kaviar
Blue Thai's lunchbuffe
Kebabpizza med pommes
Simons skink/kasslersas
Kycklingwoken pa Vala
Hamburgertallriken pa Roffe's
Cesearsallad (eller hur det nu stavas) pa Robert's
Stinas kyckling (ortkryddad saklart)
Mammas potatissallad med applen i
Philadelfiatarta
Blabar
Agnetas appelpaj med vaniljsas
Billys panpizza
Tacos
Grillad hotdog
Rostad lok
Kai's Konfekts graddnougat
Potatisgratang
Julmust
Falu knackebrod med skinka
Tunnbrodsrullar med smalt ost
Mammas varma mackor
Dubbelmacka med ost och skinka
Pizza Hut
Kiviks paronjuice
Chailatte pa Espresso House
Cheeseburgare
Ellinores mammas hembakta brod
Mormors fruktsallad

och ja, jag ar hungrig.
och ja, jag ar trott pa ris och bonor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0