Kajsa:

Bokad tid: 17 - 21.45


Har nyss kommit hem från vårt andra möte med Andrea och Felicia (om välgörenhetskonserten) och vi fick med oss lite bra uppdatering om programmet och andra arbetsuppgifter som ska vara klara till nästa möte.

Denna veckan ska jag och Amanda fixa en plansch som vi kan sätta upp. Det ska stå datum, tid, lite om vad som kommer visas/hända under kvällen (sång, dans, kortare föredrag, presentationer om projekten, fika, lotteri osv.) Tanken är att vi ska få lokala kändisar att ställa upp så att vi har något namn som drar lite mer folk.

När vi gjort klart planschen (torsdag) så ska den lämnas till A & F så de kan kopiera den och börja sätta upp den runt om i Laholm. Vi ska också ha några kopior som vi kan sätta upp i Halmstad.

Till nästa möte (Måndag v 5, 31/1)

AMANDA & KAJSA
Fråga Monika om hon kan köpa in en dunk saft till oss (eller så ska vi fixa det på annat sätt)
och kaffe...
och godis... (kexchoklad & plopp)
Fixa en låda som folk kan lägga pengar i om de vill skänka något till vårt projekt.
Kolla så att vi har tillräckligt många Afrikarosetter vi kan sälja, alt göra fler.
Hitta någon som kan hålla föredrag (som har volontärarbetat)
Fråga Matilda om hon vill vara med
Fråga Laila Adele om hon kan tänka sig att ställa upp (Amanda/Amandas mamma)


ANDREA & FELICIA
Fixa en vinstkorg till lotteriet (sponsrad såklart :)
Sponsring av popcorn
Bullar till fika-försäljning (redan färdiga, ca 50 st)
Fixa en låda som folk kan lägga pengar i om de vill skänka något till deras projekt.
Boka lokalen (aulan) för genrep och kolla upp om det finns ljudanläggning + tid för konserten (+förberedelse och städning: 16.45 - 21.45?)
Få definitivt svar från Donald
  Kommer ej att delta



Och här kommer det nya (fortfarande eventuella men nu uppdaterade) programmet för konserten:

Välkomna: Presentation av kvällens aktiviteter;Kajsa -> Amanda  (3 min)
PÅA:Amanda. Lollo sjunger (4 min)
PÅA:Kajsa. Dans (Puls, 2 låtar) (5 min)
Andrea och Felicia berättar närmre om sitt projekt (3 min)
PÅA: Andrea. Linnea sjunger (4 min)
PÅA:Amanda. Afropower Dance (5 min)
PÅA: Kajsa. Lollo sjunger (önskemål: Dear Mr President) (4 min)
PÅA: Amanda. Robin & hans danspartner har bugguppvisning (5 min)
PÅA:Felicia.
Torsten sjunger 2 låtar och presenterar sin skiva (8 min)
PÅA: Andrea. Paus, försäljning av fika, gissningstävling/lotteri mm.  (20-30 min)
Amanda och Kajsa berättar om Afrika 2011 (7 min)
PÅA: Kajsa. Linnea sjunger (4 min)
PÅA: Andrea. Torsten (4 min)
PÅA: Amanda. Föredrag av en fd. volontär, Jasmin (10 min)
PÅA: Felicia. Linnea sjunger (4 min)
PÅA: Kajsa. PULS dansuppvisning (5 min)
PÅA: Kajsa. Laila Adele (+ presentation av kvällens stora stjärna :) (8 min)
Avslut; tack för oss, tack till sponsorer och kontaktuppgifter (3 min)


Beräknad tid: 116 minuter (ca 2 timmar!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0