Amanda:

Hej Afrikabloggen!

Igår ringde jag Claes Silfverhjelm, som har ett projekt i Kenya med att starta ett internetcafé.
Vi pratade över en halvtimme om ett eventuellt samarbete.
Dock tyckte han att Kenya hade det relativt bra om man jämförde med andra afrikanska länder, exempelvis Etiopien.
Han sa att han kände en kvinna som arbetade på ett barnsjukhus i Etiopoien och att han skulle prata med henne.
Det var ett väldigt givande samtal och han verkade riktigt intresserad av vårt projekt!
Claes skulle höra av sig så fort han pratat med lite olika kontaktpersoner.

Tyvärr kunde han inte ställa upp på välgörenhetskonserten, för han var i Italien då.
Har frågat Ida som håller i Afropowerdance också, och hon skulle svara via mail nu i veckan.

Afrikapuss

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag har en klasskompis som åkte till Kenya som projektarbete förra året, ni kan gå in här: http://blog.liu.se/lisaroslund/2010/12/31/mitt-2010/



Kanske någon att fråga om det är något ni undrar över.. hennes mailadress är [email protected] (står också sist i inlägget jag länkade till)..

2011-01-05 @ 12:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0