Amanda:

Hej Afrikabloggen!

På tisdag blir det nytt möte med Felicia och Andrea på Konditori Cecilia.
Förhoppningsvis ska vi göra en mer detaljerad plan på hur konserten ska gå till!

Lollo och Linnea har tackat ja till att ställa upp, vilket är väldigt roligt :)

Jag kan även berätta att på tisdag planerar jag att ringa Folke Bernadotte-fonden och Plan.
Fonden för att jag har en del frågor om vilka blankett som passar oss.
Plan tänkte jag kontakta eftersom det känns som att de borde veta utsatta ställen.
Har haft fadderbarn inom Plan i 10 år nu och tänkte kontakta hon som är ansvarig för områdena i Afrika.

Till helgen ska jag och Kajsa åka till Kajsa stugan i Småland.
Där ska vi skriva i ansökningar och komma med fler förslag till kommande projekt.
Där tänker vi som allra bäst! I fred och långt bort ifrån civilisation.

Afrikapuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0