Kajsa:

Ja nu har man äntligen lugnat ner sig lite efter den STOOORA konserten. Jag har aldrig varit så stolt över någonting i hela mitt liv! Det var så kul, jättelyckat, alla artisterna var fantastiska och tro det eller ej, men INGENTING gick åt skogen! Tekniken var lite seg emellanåt, men det löste sig det också. Försäljningen gick bra. Jag är fortfarande i chocktillstånd, men snart kommer nog Den Stora Tröttheten och tar över. När adrenalinet gått ur kroppen helt så är det nog pang bom i säng...

Till resultatet:
Allt som allt fick vi ikväll ihop runt 3500 kronor! Och så kul som vi hade, det var nästan som att vinsten var en bonus. (men en välbehövlig och välförtjänt bonus!!!)

Tack Andrea och Felicia för ett bra samarbete




och TACK min fantastiska Amanda!
"...and when I go there, I go there with you" 
(U2 - where the streets have no names)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Kul att höra! Synd att jag inte kunde vara där :(

2011-02-18 @ 23:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0