Kajsa:

Åh nej!

Det värsta har hänt! Amanda är sjuk!

Dock inte dödssjuk så hon lär vara på benen till helgen (jag hoppas på en smärre influensa).
Konserten närmar sig med stormsteg, och vi MÅSTE hinna göra en presentation, helst innan onsdag. (Kan man få dispens från allt annat skolarbete?)


Reportaget i HP blev väldigt lyckat enligt mig förresten, är fortfarande så glad för att DE ringde OSS. SÅ kända är vi nu. Denna gången står det inte ens att vi sålde julpynt...

Jag vill i alla fall skänka en krya-på-dig-hälsning till Amanda, min kära kollega. Fast mest av allt tänker jag på Kisumu.

Massor av längtan.

K




Tack min kära Afrikavän!

Ingen feber idag, men besök hos farbror doktor eftersom jag har historiens största höger-mandel..
Jag undrar när vi kommer ha tid med presentationen nu, får smått panik!
Men du kan väl börja lite så vi bara har en skiss till genrepet? Så får vi göra resten på torsdag?

Sen måste du fråga Monika idag om kexchoklad/plopp. VIKTIGT!

Afrikapuss, eller nej. Det får bli vinkning så jag inte smittar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0