Amanda:

Hej Afrikabloggen!

Idag har både jag och Kajsa arbetat som djur med Afrikaprojektet, i nästan fem timmar!

- Vi har gjort klart i ansökningen till Folke Bernadottes minnesfond.
Det som fanns kvar var bla. skriva kortfattat syfte och skriva ner ett program.

- Vi har kollat igenom alla stipendier som omfattar sökorden "volontärsarbete", "afrika" och "bistånd".
Detta är ungefär 70 A4:a sidor.. Läst igenom alla och skrivit upp de som passar oss. Totalt blev det ca. 20 st som Kajsa sen får uppdatera om, för hon har papprena.

- Skrivit ut alla planscher
Gjort om några av dem så det blev "vår" design igen, dock för tredje gången.. Men inga suckar för det!

- Skrivit personlig inbjudan till alla våra sponsorer
Alltså gett ett kuvert med personlig inbjudan och vår plansch för att de ska få möjlighet att se vad deras sponsring har gått till.

- Lämnat vissa brev samt satt upp planscher på några ställen
Jag har gett brev till Ica Viktors i Veinge och Maxi Mellbystrand.
Jag har kvar att lämna brev till: Klippoteket, Maxi Flygstaden, Apoteket

Jag har satt upp planscher på Maxi Mellbystrand, Perssons Livs, Svens Livs, Sture, Båstads Privata Gymnasium och Högskolan.
Jag har kvar att sätta upp planscher på: Maxi Flygstaden, Maxi Högskolan, Apoteket, Sannarp och Kattegatt

Kajsa har gett brev till: Hörnan, Amandas Parfymeri, Flora Garden, Cacaó. (Shell & Konsum?)
Hon har kvar att ge till: Flickorna på Ullmans

Kajsa har satt upp plansch på: Biblioteket i Laholm
Hon ska sätta upp på: Torghallen och biblioteket i Halmstad

- Har mailat Claes och påminde honom om inbjudan
Detta ska skickas med i stipendieansökningarna.

Afrikapuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför måste planscherna vara er design? Det har aldrig slagit er att Felicia och Andrea faktiskt lagt ner tid på att göra om de planscherna som ni gjorde fel?

2011-02-09 @ 16:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0