Amanda:

Hej Afrikabloggen!

Idag hade jag och Kajsa en afrikaträff hos mig och arbetade effektivt under två timmar tid.
Både med själva projektrapporten och stipendieansökningarna.

Imorgon ska jag ringa och beställa tid för vaccinering mot tuberkulos. Tydligen var jag inte det tidigare och det måste tas lång tid innan avresa, så det är hög tid nu. [Uppdatering: vaccinering 1 mars kl. 13.50]

Igår hittade jag även flygbiljetter för 5100 kr. Hoppas att Kajsa kan få despens från sin högskola bara, eftersom hemresan är två dagar efter uppropet...

Afrikapuss

Kommentarer
Postat av: Jonas

Dispens borde inte vara så svårt att ordna, var ska hon börja plugga?

Har du hittat någonstans att plugga själv till hösten Amanda?

2011-02-24 @ 18:52:45
Postat av: Amanda

Tyvärr fick hon inte det, men vi hittade en nästan lika billig resa som tur var! Nej, jag ska börja plugga om ett år, känner inte riktigt att jag har motivationen och sen vet jag inte vad jag vill läsa heller..

2011-02-28 @ 15:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0