Amanda:

Hej Afrikabloggen!

Sitter hemma och försöker få i mig penicilin mot halsfluss..
Usch, det är den värsta sjukdomen som finns :(

Men idag är det genrep hela eftermiddagen, så det är bara att bita ihop!
De som ska uppträda på fredag har möjlighet att träna, men mest är det vi själva som behöver bli säkra på hur alllting fungerar.

Efter genrepet ska jag och Kajsa åka och köpa sånt som vi ska sälja:

- Små kexchoklad
- Små plopp
- Kaffe
- Saft

Innan dess ska jag även ringa Laila Adele, eftersom hon ville att vi skulle höras av någon dag innan konserten.

Jag har fått några svar från de som delar ut stipendier, men tyvärr har vi behövt stryka alla dem.
Detta beror på att de flesta går inom någon speciell vinkel t.ex. bibelskola.
Har uppdaterat Kajsas inlägg som hon la upp för några dagar sen.

Afrikapuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0