Amanda:

Hej Afrikabloggen!

Idag har jag och min pappa varit såå duktiga. Vi har åkt runt i alla världens hörn känns det som.
Ställen där jag har satt upp planscher:

Maxi Flygstaden
Maxi Högskolan
Kattegattsgymnasiet
Ysbyhallen
Signes, Vallberga
Lantmännen, Vallberga
Järnvägsstationen, Laholm
Mellbystrandsskolan

Sen har jag även postat ansökan till Folke Bernadottes Minnesfond. Äntligen är det iväg!
Som vi har kämpat för att få det klart. Än en gång, duktig Amanda & Kajsa!

Har mailat min chef om sponsring av receptfria läkemedel till resan också.
Får antagligen svar om det i denna veckan.

Vi har även glömt att berätta att Hallands Posten har ringt oss!
Alltså, de ringde oss.
Det var en man som ringde oss och ville jättegärna skriva ett repotage om oss :)
Och det är ju precis samma som vi vill.
Intervju hos Kajsa på lördag kl. 9

Imorgon, fredag, ska jag och Kajsa stå på Maxi i Mellbystrand och dela ut flyers (stavning?).
Tror det kan vara ett bra sätt att marknadsföra oss på! Så det blir att vi lägger ett par timmar där..  

Nu ska jag börja leta runt bland de stiftelserna som jag skulle kolla upp.
Förhoppningsvis är det några som passar oss!

Afrikapuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0