Amanda (tillbaka i Sverige):

Hej Afrikabloggen!

Ja, då var man hemma igen. Blandade känslor men måste säga att det var väldigt skönt att få sova i sin egen säng!

Nu sitter jag här nyduschad med nyrakade ben och skrubbad kropp. Rakskummet var svart efter allt smuts som suttit i hårrötterna.. Mysigt!
Sitter här och fortfarande väldigt svårt att komma ihåg att skriva å,ä och ö istället för a och o.
Tycker själv att det ser jättekonstigt ut med ordet "för", gör det inte det?

Mamma kollar i mitt hår efter löss, jag kommer på mig själv att äta makaroner med händerna och jag blir helt förundrad över att det faktiskt finns 38 olika juicesorter på maxi.. Ja, nu är man 300 år fram i tiden igen!


Detta inlägget vill jag egentligen göra som ett tack till Kajsa. Inte bara Kajsa, utan världens bästa Kajsa.

Jag vill tacka dig för att du har gjort detta tillsammans med mig. Skulle aldrig velat uppleva det med någon annan. Tänk att vi inte har bråkat en enda gång! Att vi har haft det så himla roligt längs hela vägen och upplevt så himla mycket. Det är ju inte varje dag som man sitter på ekvatorn, skördar en egen ananas eller säger falukorv i kyrkan. Detta kommer verkligen förbli ett minne för livet! Tänk så många gånger som vi har skrattat så vi har gråtit.

Känns konstigt att inte dela säng med dig och att rätta till myggnätet. Eller att rolla dig med myggstiftet och sen säga att det kostar 20 bob. Fan Kajsa, jag kommer sakna dig.


Ödlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0