Amanda (I Kenya):

Hej Afrikabloggen!

Tankte fortsatta pa Kajsas inlagg...



Desto hogre man kunde hoppa desto mer fruar fortjanade man. Det var aven ett satt att ragga pa..
Om en kille hade kommit fram och hoppat framfor mig i Sverige hade jag fragat vad han hade rokt pa for nagot.
Kulturskillnad? Eh, ja. Big time.



Fulvolontarerna igen..



Har ar det inte klappa katten. Har ar det klappa kossan.



Borsta tanderna kan man ju gora pa lite olika satt.. Ja, sa varfor inte med en pinne?



Har matar vi apor som kommer anda fram och tar brodet! Vi blev helt foralskade! Men vill inte skriva har pa bloggen att vi har kopt en for da far val mamma panik.. Sa det har vi inte.



Sa sot lilla tant-buffeln var med sitt nypermanentade har!



Kajsa lamnade mig sjalv i Kenya och gick till Tanzania istallet..
Chaufforen fick daremot vara i bada landerna samtidigt!



Hur manga har gjort en armhavning i Tanzania?



Har ser ni titanic i gnu-form.. Sicken jadra stank sager jag bara.



Och denna sotnosen far avsluta detta inlagg :)

Vi hade extremt ont i rumpan efter 28 timmars bilfard..
Och jag lovar att jag aldrig mer ska klaga pa var grusvagen hem till oss.
Den har inga hal alls om man ska jamfora... 

Kenyapuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0