Kajsa:

Hej Afrikabloggen!

Nu är jag äntligen hemma, har hållit mig undan verkligheten en vecka på ön Ios. Nu när jag är hemma igen blev jag genast inkastad i projektet då andra halvan av duon anföll mig i mitt hem. Amanda är en intensiv idéspruta, hon har inte låtit mig vara ifred på semestern heller, jag kommer alltså inte ens undan henne även om jag åker till ett annat land.

I vilket fall har vi haft ett par timmars brainstorming på min vardagsrumsmatta och börjat planera in några event.

På planen står nu:

Loppis i Laholm och Halmstad, inom ett par veckor

Fotografering på läxhjälpen

Läxhjälpsträffar i Halmstad och Skåne

Utbildningar med bla Röda korset

...och sist men absolut viktigast; att bestämma resmål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0