Kajsa:

Nu när man är tillbaka i skolan har planeringen satt igång på riktigt. Igår var det läxhjälp, dock blev jag lite sen och barnen gick hem efter fikat - innan jag hann dit. Vi har i alla fall bestämt om nätverksträffen i Hässleholm, dit ska vi den 8/10 tillsammans med Britt-Marie, en röda-kors-tant (Amanda har visserligen skrivit att det är den 9/10, vi får väl se vem som har rätt, haha). Det är i alla fall ett stort möte med alla läxhjälpare i södra Sverige, ganska kul brukar det vara på de där träffarna. Det är faktiskt inte bara tanter där som man kan tro... Jag känner att jag får öka på min mängd inlägg här, Amanda är ju värsta toppbloggaren! Nu är det dags att gå till Mats och fråga om dansklassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0