Amanda:

Jag tror jag har drabbats av någon projektsjukdom.
Idag har jag jobbat och tänkt på projektarbetet samtidigt - ja, det är väl tur att man är tjej i ett sånt här läge..

Tänkte ut olika sponsorer till vårt kommande lotteri.
- Apoteket (redan fixar 12 priser)
- Ica (Viktors i Veinge, Torghallen & Maxi)
- Gårds chips
- AJ
- Stora Enso
- Amands parfymeri
- Flickorna på Ullmans
- Hälsokostboden
- Offside
- Preem & Shell
- Lindex
- Kappahl
- Dressman
- Blomsterhandeln
- Cecilia
- DBG Spa
- Bokhandeln
- HLT
- Liljeqvists
- Nam Nam
- Statkraft
- Hasses håla
- Tebuktiken

.. fler kommer säkert komma!

Hoppas det är någon som vill ställa upp.
Lotteriet ska ske med pappers lotter, som vi hoppas att skolan kan betala :)

..och förresten, det är den 9 oktober som mötet är. Jag vann, Kajsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0