Amanda:

Låg och vred mig i sängen och kunde verkligen inte somna, därför blev det ett väldigt sent inlägg.

Såg att jag fått mail från Globalportalen, som är en stor organisation som har hand om bla volontärresor.
De tipsade om olika hemsidor och där hittade jag många interessanta sidor, bla peaceworks.se

På den hemsidan hade de utomlandspraktik som var till betydligt billigare priser än andra resor jag hittat.
Där fanns även ett flertal utbildningar (flertalet utomlands) som organisationen ofta stod för.

På hemsidan hittade jag även en interessant inbjudan till en inspirationskväll i Stockholm.
Dit skulle det komma föreläsare som alla hade varit på volontärresor själva.
Skickade ett mail till kundtjänsten där och bad om mer info.

Nu längtar jag bara tills Kajsa kommer hem så vi kan börja ta tag i projektarbetet på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0