Kajsa:

Godkväll hela världen!

Nu tänker jag skriva ett väldigt tråkigt och oinspirerat inlägg, men som Sofia säger "man behöver inte uppfinna hjulet två gånger". Alltså känner jag att Amandas inlägg om helgen är fullt tillräckligt och säger allt vi pratat om under resan, och efter. Så varför ska jag skriva exakt en likadan reflektion? Nej, precis.

Fast jag kan ju tillägga att chiabatta och baconost var det nyttigaste vi åt under de sammanlagda 20 restimmarna. Så har jag sagt något eget i alla fall.

Framtida delprojekt för Afrika 2011;

Loppmarknad i Hylte (på ICA) tisdagen v. 44

Ladies Evening i Laholm (massage & marknadsföring) torsdag v. 44

Julskyltning i Laholm (marknadsföring + obestämt) 28/11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0