Amanda:

Hej Afrikabloggen!

Ibland tror jag inte att jag är riktigt klok. Nu är klockan 23.40 och har suttit på internet i över två timmar.Har tittar på en massa olika sidor och fått så mycket inspiration att jag hade kunnat åka nu - med en gång!

Har kollat upp var flygresan kostar ner till Ghana och där ligger priset på mellan 6000-7000 kr. Men det är förstås om man bokar redan nu.

Det finns flera volontäroragnisationer där det kostar endast 5000 kr för boende + mat för två månader.
Detta betyder att vi endast behöver samla in 25 000 kr tillsammans, vilket är en väldigt positiv nyhet!

Vi, eller jag, har anmält oss till den årliga jullunchen som Röda Korset bjuder alla medlemmar på. Den 1 december kl. 11 serveras denna på Kupan i Halmstad, vilket brukar vara mycket trevligt!

Sen ska jag och Kajsa antagligen fotograferas av en kompis till mig som läser sista året på mediaprogrammet. Fotografierna ska mest användas till att få en personlig header här på bloggen. Kanske kommer det senare användas i vår marknadsföring! 18 november kl. 16 blir det.

Ska försöka ta tag i mig själv att gå och lägga mig, men det är ju så himla roligt!

Afrikapuss

Länkarna:

www.kidsworldwide.org - 5000 kr/person
www.volunteerabroad.com - söksida på olika
http://www.volunteeringsolutions.com/sv/ - 11 000 kr/person



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0