Amanda:

Hej Afrikabloggen!

Idag kunde jag tyvärr inte vara med på mötet med Lena från Röda Korset, eftersom jag blev sjuk..
Antar att Kajsa skriver ett inlägg senare om vad de pratade om och så.

Imorgon ska jag ringa till Ica i Hyltebruk och fråga om vi får ha loppis/lotteri där på tisdagen under höstlovet.
Hoppas på ett positivt svar!

Imorgon halv tre är det också dags för besöket på Busfabriken med läxhjälpsgurppen.
Barnen har verkligen sett fram emot detta och jag undrar om man nuförtiden verkligen får plats i rutschkanorna där..
Men det återstår att se!

Nu är även utbildningen i Härnösand bokad och klar! Avfärd 5.20 från Halmstad C den 22 oktober.
Ska bli spännande och få träffa nytt folk från en ny organisation.

Uppdatering från Kajsa kommer inom de närmaste dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0