Kajsa:

Godkväll!

Projektet rullar på ganska bra just nu och jag försöker hålla tempot uppe från min sida trots att jag känner att jag har mycket att göra, både i och utanför skolan.

Förhoppningsvis har vi nu hittat en organisation som är
a) Svensk
b) Pålitlig och seriös
c) Ej vinstdrivande = billigare för oss!


Har börjat titta på lite datum för att massera personalen på Amandas mammas dagis. Räknar med att kunna köra två dagar á fem personer varje dag under varje lov. Detta ger alltså 6 tillfällen x 5 personer x 150 kronor = 4500 kronor till projektet!

Har i helgen gjort upprepade försök att få tag i Laholms och Halmstads bibliotek för att ta reda på om de är intresserade av att ta emot eller eventuellt köpa våra barn- & ungdomsböcker som blev över sedan loppmarknaden. De är ju i väldigt gott skick och nästan ingen är läst mer än en gång. Dock har de ju inte lyckats svara i telefon en enda gång när jag ringt, så det är bara att försöka igen imorgon!

Det var nog allt jag hade att rapportera om just nu.

Godnatt!


Ps. påminner mig själv om att ladda upp mobilbilderna från våra olika events. Måste göra detta nästa gång jag är i skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0