Amanda:

Hej Afrikabloggen!

Idag har jag och Kajsa haft loppis/lotteri nr. 2, vilket blev över alla förväntningar!
En reporter från Hallands Posten gick av en händelse förbi och både intervjuade oss och tog foton.
Hoppas att det kommer inom de närmaste dagarna, vilket blir bra reklam inför Ladies Evening på torsdag!
Idag fick vi in runt 1500 kr, precis som förra gången :)
Resterande saker delade vi upp i: slänghög eller skänka till Röda Korset.
Två flyttkartoner kommer lämnas till Röda Korset i Laholm så fort som möjligt.

En flyttlåda har vi fyllt full med böcker och ska ringa runt till bibliotek och fråga om de är interesserade av att köpa den.

På tordag är det som sagt Ladies Evening där vi ska ha en del olika grejer som händer.
Kajsa ska erbjuda 5-min massage för 30 kr och jag ska sälja två olika saker.
- Afrikarosetter, 20kr/st
- Vykort som barnen på mammas dagis har målat tsm med mig, 5kr/st

Hoppas på ett positivt resultat även här!

Afrikapuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0