Kajsa:

Igår, måndag hade vi "möte" med Andrea och Felicia som går på Osbecksgymnasiet. Tanken är att vi ska ha välgörenhetskonserten tillsammans med dem framåt våren. Vi satt i ca en och en halv timme på cafeet i laholm och spånade... Vi kom fram till en preliminär planering av hur det ska se ut:
här är arbetsuppgifterna fär våra båda "arbetslag";
Anni och Fillan: kollar upp datum och bokar aulan på Osbeck, preliminära datum 11/2 el 18/2
frågar eventuella "artister" om de kan tänka sig att ställa upp; två lokala band, en trubadur (vår gamla musiklärare Donald),
De ska också försöka få sponsring till tävlingar och lotterier
Kajsa och Amanda:
Frågar "artister": Lollo, Linnea Pham, Bo Karlen ("trollkarl" från Laholm), Puls dansare, Idol-Alicia, Claes Silfverhjelm (har eget projekt i Afrika), afropower dance - grupp
Schema för konserten:
1 presentation av kvällens aktiviteter
2 lollo sjunger
3 andrea och felicia berättar närmre om sitt projekt
4 linnea sjunger
5 torsten (och andreas) sjunger
6 paus ca 30 min, försäljning av fika mm.
7afro power dance
8 Kajsa och Amanda berättar om Afrika 2010
9
10
11 Silfverhjelm föredrag
12
13
14 bo karlen trollar
15
16 avslut: tack för oss, tack till sponsorer, kontaktuppgifter
Igår, måndag hade vi "möte" med Andrea och Felicia som går på Osbecksgymnasiet. Tanken är att vi ska ha välgörenhetskonserten tillsammans med dem framåt våren. Vi satt i ca en och en halv timme på caféet i Laholm och spånade... Vi kom fram till en preliminär planering av hur det ska se ut:
Här är arbetsuppgifterna för våra båda "arbetslag";
Anni och Fillan:
  • Kollar upp datum och bokar aulan på Osbeck, preliminära datum 11/2 el 18/2
  • Frågar eventuella "artister" om de kan tänka sig att ställa upp; två lokala band, en trubadur (vår gamla musiklärare Donald),
  • De ska också försöka få sponsring till tävlingar och lotterier
Kajsa och Amanda:
  • Frågar "artister": Lollo, Linnea Pham, Bo Karlén ("trollkarl" från Laholm), Puls dansare, Idol-Alicia, Claes Silfverhjelm (har eget projekt i Afrika), afropower dance - grupp, Båstad Privata Gymn., Dance Flava (dansgrupp), Buggrupp (Robin)
Om vi utgår från att alla tillfrågade vill vara med och framträda så kommer schemat för konserten se ut ungefär såhär:
  1. Presentation av kvällens aktiviteter (3 min)
  2. Lollo sjunger (4 min)
  3. Andrea och Felicia berättar närmre om sitt projekt (3 min)
  4. Dans (Puls, 2 låtar) (5 min)
  5. Torsten sjunger (4 min)
  6. Paus, försäljning av fika, gissningstävling mm.  (30 min)
  7. Amanda och Kajsa berättar om Afrika 2011 (7 min)
  8. Afropowerdance  (3 min)
  9. Linnea sjunger (4 min)
  10. Båstad Privata Gymn. - musikal  (15 min)
  11. Claes Silfverhjelm håller föredrag om sitt Afrikaprojekt (10 min)
  12. Bugguppvisning (5 min)
  13. Lollo sjunger (4 min)
  14. Trolleri - Bo Karlén (5 min)
  15. Dans (Puls) (5 min)
  16. Avslut; tack för oss, tack till sponsorer och kontaktuppgifter. (3 min)
Total programtid just nu: ca 110 min / 1 tim 50 min

Förhoppningen var två timmar så det här låter ju bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0