Amanda:

Har spenderat hela min fredagskväll med att göra 90 godispåsar!

20 påsar har vi bestämt ska gå gratis till barnen på läxhjälpen i Andersberg.
Vi känner att vi ändå inte kommer få sålt så många som 90 stycken..
Och de skulle uppskatta det jättemycket :)

Jag har funderat på om jag borde fråga om vi kan stå på julmarknaden i Mellbystrand.
Den 12 december kl. 14
Jag vet att Kajsa inte kan då för hon firar 2 år med sin pojkvän,
men det spelar inte så jättestor roll.
Kanske kan få med mig någon annan som kan hålla mig sällskap om jag har tur!


Delmål som ska vara gjorda 2010:
- Kajsa ska sälja böckerna
- En till julmarknad (12 december?)
- Möte med Cecilia (volontärorganisationen)
- Möte med Felicia och Andrea om välgörenhetskonsert
- Möte med en läkare om vaccinet (035-131617 vardagar 8-10)
- Skicka in ansökningarna om stipendier
- Fixa headern till bloggen


Afrikapuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0